اخبار و رویدادهای مهم شهر قزوین

اخبارو رویداد های مهم،خبرهای سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فرهنگ و هنر،ورزشی،گزارش تصویری،اخبار داغ کشور

اخبار و رویدادهای مهم شهر قزوین

اخبارو رویداد های مهم،خبرهای سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فرهنگ و هنر،ورزشی،گزارش تصویری،اخبار داغ کشور

توسعه اقتصادی از گذرگاه اقتصاد مقاومتی حاصل می شود

اقتصاد قزوین،اجرای اقتصاد مقاومتی در استان قزوین،خبرهای داغ اقتصادی قزوین،
خبرهای داغ قزروین در قزوین امروز،جدیدترین خبرهای اقصادی،



%d8%af%d8%b3%d8%aa%e2%80%8c%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d8%b0%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%ad%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af

گروه اجتماعی: مشاور استاندار قزوین با بیان اینکه دست‌یابی به توسعه اقتصادی پایدار با عبور از گذرگاه اقتصاد
 مقاومتی ممکن است، عنوان کرد: استراتژی توسعه اقتصادی در کشور باید با بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی تدوین شود


 متن خبر در ادامه مطلب
  

حمیدرضا الله‌بداشتی، مشاور استاندار قزوین در امور بسیج سازندگی و مسئول سازمان بسیج ساندگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از قزوین، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند پایه‌های اقتصاد کشور را تقویت و ما را ‌برابر فشارهای خارجی مصون کند، اظهار کرد: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، مهم‌ترین مسیر برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کشور باید بر مبنای سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی تنظیم شود، گفت: اقتصاد مقاومتی استقلال در اقتصاد و استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است.

اقتصاد مقاومتی بهترین راه تبدیل تهدید‌ اقتصادی به فرصت است
الله‌بداشتی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای تبدیل تهدید‌های اقتصادی کشور به فرصتی گرانبها است و در این بین مسئولان باید به خوبی قدر این فرصت را دانسته و با برنامه‌ریزی، در راستای تحقق این دغدغه مهم مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی با بیانی اینکه نقطه آغاز اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری برای اصلاح الگوی مصرف است، افزود: صرف، تولید را جهت می‌دهد و این دو در کنار هم جهت سرمایه گذاری را مشخص می‌کنند.

این مسئول با اشاره به لزوم شکل‌گیری روحیه جهاد اقتصادی،حمایت از تولید ملی و همچنین حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: شکل‌گیری گفتمان اقتصاد مقاومتی در تمام عرصه‌های کشور باعث تحقق شاخصه‌های این اقتصاد خواهد بود.

اقتصاد مقاومتی یک نسخه کاملا اسلامی در اقتصاد است
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، را باید مجموعه اقدامات و تمهیداتی بدانیم که در عرصه کشور برای مقابله با فشارهای اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی در سطح بین ‌لمللی انجام می‌گیرد.

مشاور استاندار قزوین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک نسخه کاملاً اسلامی در اقتصاد است، بر استفاده از الگوهای اسلامی در اقتصاد کشور تأکید کرد و ادامه داد: الگوی اقصاد مقاومتی می‌تواند یک الگوی اقصادی برای ملت‌های آزاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به سرعت باید ازسوی مسئولان اجرایی و با همکاری حوزه‌های علمیه، نخبگان اقتصادی کشور ارائه و عملیاتی شود.


منبع:ایکنا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.